Kancelaria

Kancelaria Parafialna

czynna bezpośrednio po Mszy Świętej o 18.00 w poniedziałek, środę oraz piątek z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

Kancelaria parafialna jest urzędem właściwym dla osób aktualnie zamieszkałych na terenie parafii dłużej niż 6 miesięcy. Osoby zameldowane na terenie parafii, ale nie zamieszkujące, załatwiają wszelkie formalności kościelne w parafiach aktualnego zamieszkania.

Osoby nowo zamieszkałe na terenie parafii prosimy o wypełnienie i przesłanie na adres mailowy parafii poniższego formularza:

PLIK_ ZAŁACZNIK_KARTOTEKA

Administracja cmentarza

czynna bezpośrednio po Mszy Świętej o 18.00  we wtorek z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

RODO w kancelarii parafialnej

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenie dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), czyli tzw. RODO.

W związku z powyższym, informujemy, że wszelkiego rodzaju zaświadczenia będą wydawane wyłącznie osobom pełnoletnim lub prawnym opiekunom osób niepełnoletnich, których przedmiotowe dokumenty dotyczą (np. matka nie otrzyma świadectwa chrztu pełnoletniej córki).

Odebranie dokumentu przez osobę trzecią będzie możliwe na podstawie pisemnego pełnomocnictwa wskazującego personalia osoby upoważnionej.

Po dokumenty prosimy zgłaszać się z dowodem tożsamości.